Politica de retur

Politica de retur persoane fizice/ juridice

 

CRIBER NET SRL oferă clienților săi serviciul de returnare al produselor conform politicii interne și a legislației în vigoare.

CRIBER NET SRL își rezervă dreptul de a refuza un retur în cazul în care criteriile de retur nu sunt îndeplinite în întregime.

 

SERVICIUL RETUR

Se asigură în condiţiile în care:

  • produsele se returnează în maximum 30 de zile calendaristice de la achiziţie;
  • este prezentat în original documentul fiscal (factura/bonul fiscal) care dovedeşte achiziţionarea produselor în cauză (și documentele însoțitoare);
  • produsele sunt obligatoriu returnate cu toate accesoriile și eticheta integre (fără urme de utilizare, deteriorare, lovire);
  • produsele nu au beneficiat de un alt serviciu cum ar fi: COMANDĂ SPECIALĂ.

 

Conditii de returnare in termenul de 30 de zile din momentul achizitiei:

  • Produsul trebuie sa fie in stare noua, fara uzura, zgarieturi, ciobituri, lovituri, sau vicii cauzate de un soc extern.
  • Produsul trebuie returnat in cutia originala, impreuna cu toate accesoriile primite, certificatul de garantie si o copie a facturii.
  • Toate acestea trebuie impachetate corespunzator pentru a fi protejate impotriva eventualelor deteriorari din timpul transportului. Lipsa sau deteriorarea etichetelor, marcajelor de pe produse poate atrage refuzarea cererii de retur.
  • Produsele achizitionate sub forma de pachete speciale sau care beneficiaza de alte produse cadou nu se pot returna individual ci tot sub forma de pachet sau impreuna cu produsul cadou.

Nerespectarea acestor conditii poate duce la aplicarea unui comision de readucere la conformitate sau refuzarea cererii de retur. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, putem solicita valoarea pentru readucerea in stadiul initial. Acest decizie va fi comunicata in baza unei constatari tehnice a produsului returnat facuta de catre departamentul tehnic CRIBER NET.

Returnarea contravalorii produsului este efectuata prin virament bancar, si avem rugamintea sa ne furnizezi contul IBAN pentru a iti putea returna banii.

Cererea de retur se face prin email la adresa: office@cribernet.ro.

Daca optezi pentru returnarea contravalorii produsului, conform legii suma se returneaza in maxim 14 zile. Pentru comenzile achitate printr-un cont bancar, returnarea contravalorii produsului este posibila doar in acelasi cont din care s-a efectuat plata, pentru comenzile platite cu cardul returnarea contravalorii produselor se va face prin refund pe cardul respectiv.

Adresa de expediere retur: str. Gheorghe Caranfil, nr. 13, loc. Săvinești, jud. Neamț, România, telefon 0233280300. Clientul va expedia produsele prin curier, cu plata transportului la expeditor.

 

RESTITUIREA SUMELOR PROVENITE DIN SERVICIUL DE RETUR SE VA FACE ASTFEL:

  • în numerar, pentru sumele plătite în numerar;
  • Notă: În cazul clienților persoane juridice, este necesară eliberarea unei chitanțe de către aceștia pentru restituirea sumei în numerar (conform OMFP nr. 2634/2015), în caz contrar suma va fi restituită prin bancă;
  • Prin virament bancar, pentru plățile efectuate prin bancă (O.P.), inclusiv cele achitate prin card bancar (în cazul solicitării returului la o dată ulterioară vânzării);
  • prin transmiterea către bancă a solicitării de anulare/refacere a tranzacției, în cazul în care plata s-a efectuat cu card bancar (în cazul în care produsele se returnează în aceeași zi în care s-a efectuat plata).

 

PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL:

CRIBER NET SRL prelucrează date cu caracter personal în conformitate cu prevederile legale pentru:

– executarea contractului încheiat cu dumneavoastră, care include și returnarea produselor/restituirea sumelor ca urmare a acceptării serviciului de retur, conform prevederilor legale/condițiilor menționate mai sus;

– pentru conformarea cu normele, reglementările legale.

În cazul în care nu există neconformități iar produsele îndeplinesc toate condițiile de retur menționate mai sus, CRIBER NET SRL va proceda la întocmirea documentelor financiar-contabile aplicabile, în conformitate cu prevederile legale (factură de retur/avans, dispoziție de compensare, dispoziție de plată, chitanță). Datele necesare întocmirii documentelor mai sus menționate fac referire la: nume, prenume, domiciliu, cont bancar, după caz. Vom folosi datele cu caracter personal în scopul întocmirii documentelor financiar-contabile, conform dispozițiilor legale în vigoare. În cazul în care dumneavoastră nu doriți să furnizați aceste date, returnarea produselor nu este posibilă chiar dacă se încadrează în condițiile de retur mai sus prezentate, întrucât nu ne putem conforma legislației din domeniul fiscal.

TOP