Locul II la concursul de popularitate

    Să întâlnești oameni care se mândresc că sunt români când fac cunoștință cu ambarcațiunile produse de tine, să fii primit cu brațele deschise în locuri în care nu îți imaginai, să primești cuvinte de apreciere de la persoane pe care nu le-ai mai întâlnit, acesta este succesul ce îl definește pe un producător.

    Am experimentat acest lucru în urmă cu două luni la cea de-a 9-a ediție a Salonului Nautic Internațional București 2017. Participanți pentru prima dată la un eveniment de o asemenea anvergură, echipa reprezentantă Criber Nautics a primit distincția pentru Locul II la concursul de popularitate. Otilia Pavăl, reprezentant vânzări Criber Nautics, povestește despre aprecierea pe care au primit-o la expoziție, organizatorii lăudându-le buna dispoziție și unitatea de care au dat dovadă: „Dimineața veneau la noi expozanții și chiar organizatorii pentru a se încărca cu energie pozitivă de la noi. Inițial ne gândeam că vin să ne încurajeze, însă la finalul expoziției ne-au mărturisit că de fapt ei veneau să se încarce cu voie bună pentru întreaga zi.”

    diploma

    Unul dintre momentele frumoase și de impact pentru reprezentanții Criber Nautics la salon a fost faptul că unii clienți au devenit pentru două-trei zile colegi de stand. „Am avut un client la un moment dat care venise pentru a doua – a treia zi consecutiv la noi și stătea cam trei ore. Niciodată nu venea singur, tot timpul mai aducea câte un prieten cu el să îi arate bărcile. Efectiv începuse să dea chiar el detalii despre ambarcațiuni potențialilor clienți”, povestește Adina Grigoraș, reprezentant marketing Criber Nautics.

    Cei cinci reprezentanți la expoziție mărturisesc că înainte de eveniment nu au lucrat prea mult împreună, dar faptul că fiecare a știut ce are de făcut și a dat tot ce a avut mai bun acolo unde a fost nevoie de el, i-a ajutat să se completeze și să colaboreze perfect. „La SNIB nu am mai fost Florin de la marketing, Adina de la marketing, Otilia de la vânzări, Floran de la producție, Mircea director de producție. Acolo toată lumea era de la Criber Nautics. Nu s-a simțit nicio clipă că unul ar fi mai important și celalalt mai puțin important. Acolo într-adevăr s-a simțit că a fost meritul și munca fiecăruia dintre noi.”, afirmă Florin Muscalu, reprezentant marketing Criber Nautics. Timp de patru zile Criber Nautics a însemnat colaborare, completare, cunoaștere, înțelegere și susținere. A însemnat recunoașterea meritelor  fiecărui membru și folosirea atuurilor la capacitate maximă.

    DA LA PIATRA NEAMT CHIAR SE FAC BARCI

    „DA, la Piatra Neamț chiar se fac bărci!” este sloganul care a atras atenția vizitatorilor și a presei. Reacțiile stârnite de slogan la Salonul Nautic Internațional București au fost pe cât de diferite, pe atât de motivante pentru expozanții nemțeni: „Este ca și cum ai spune că în deșert se fac bărci”, „știi și eu sunt din Piatra Neamț și sunt mândru să văd că și la noi se face ceva valoros” sau „nu știu unde este Piatra Neamț pe hartă, dar de acum știu că acolo se fac bărci”.

    Noi am avut ocazia să convingem la București că suntem producători români de calitate. Te așteptăm și pe tine să te convingi de acest lucru și să testezi una dintre ambarcațiunile Criber Nautics.

    Criber Nautics – din pasiune, pentru pasionați!

    Lasă un comentariu:

    Distribuie acest articol.

    Distribuie acest articol prietenilor și cunoscuților tăi.